Copywriting

Copywriting hrani marketing

Ljudi su već toliko naviknuti na marketinške poruke da ih više ni ne primjećuju. Zato dobar copywriting mijenja perspektivu – ponekad je dovoljan već mali pomak kuta gledanja ili neočekivan pristup da poruka dopre do publike.

Top, vrh, strava, zakon, brutala; žargon, hiperbola. Ulaganje u optimizirano pisanje sadržaja ulaganje je u budućnost poslovanja.

Slažete se?

Dakle, za kreiranje sadržaja koji stvara promet, privlači angažiranu publiku i potiče je na kupnju, uz poznavanje tehnika i discipliniranu kreativnost, dobitna strategija temelji se na poznavanju kupca kojem se obraćate, na promišljenoj poruci koju želite prenijeti i vještini oblikovanja poruke tako da potencijalni kupac primi informaciju i krene u akciju.

 

Uspješni ste ili neuspješni zbog riječi

Kad i kupac i prodavatelj dobiju što žele, to nije manipulacija: to je samo dobar posao. Za dobar posao trebate posrednika, dobrog copywritera uz kojeg klijentu ostavljate dojam da ste mu jedini mogući izbor. Načitanog psihologa koji zna privući pažnju ciljanog kupca i uvjeriti ga da je vaša ponuda točno ono što mu treba.

U bučnom svijetu ističe se poruka koja je dojmljiva, uvjerljiva, prepoznatljiva i pamtljiva. Zabavan slogan vašeg brenda lako postane dio svakodnevnog govora.

Iznesite mi svoje želje i dominirajte internetom!

Lektura, redaktura, korektura

Ideje koje

rasvjetljuju rješenja.

 

Misli koje

ne izlaze iz glave.